TILL SUNDAY €35,- OFF FOR PURCHASES OVER €100,- VOUCHER: HAPPY35

WINKELMAND

Online bestelling

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Op dit moment verzenden wij naar onderstaande landen. Mocht het door u gewenste land er niet tussen staan kunt u contact opnemen met onze klantenservice zodat we uw zending handmatig kunnen verwerken. 

België

Denemarken

Duitsland

Finland

Frankrijk

Hongarije

Italië

Luxemburg

Nederland

Oostenrijk

Polen

Portugal

Slovenië

Slowakijke

Spanje

Tsjechië

Verenigd Koninkrijk

Zweden Zwitserland

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Om een bestelling te annuleren kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen de status van uw bestelling nakijken en evalueren of ze uw bestelling nog kunnen annuleren. Mocht dit niet meer mogelijk zijn dient u de bestelling af te nemen. U kunt de bestelling dan uiteraard aan ons retourneren. Onder normale omstandigheden* wordt dan de volledige order inclusief oorspronkelijke verzendkosten aan u terugbetaald. De kosten voor het retourneren zijn echter voor de klant. U kunt er ook voor kiezen om de bestelling in een van onze winkels kosteloos te retourneren. 

*Uitgezonderd eventuele acties waarbij retourneren niet mogelijk is. 

Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop krijgt u direct een automatische bevestiging in uw e-mail. Het komt hierbij wel eens voor dat deze e-mail in de ongewebste inbox belandt. Kunt u uw bevestiging niet in uw e-mail terugvinden? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Uw bestelling is enkel te wijzigen via contact met onze klantenservice en onder de voorwaarde dat uw order nog niet is klaargemaakt voor verzending. 

Wat is de status van mijn bestelling?

Dagelijks worden alle nieuwe bestelling klaargezet en wanneer mogelijk verzonden. Wij streven er dan ook naar om uw bestelling binnen drie tot vijf werkdagen te versturen. Wilt u gedetailleerdere informatie over de status uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat zij dit voor u kunnen controleren. 

Hoe kan ik mijn bestelling gratis retourneren?

Uw webshop bestelling kan enkel gratis geretourneerd worden wanneer u deze inlevert bij een van onze filialen. Als u een bestelling terugstuurt naar ons hoofdkantoor kunnen wij helaas deze verzendkosten niet vergoeden.

Hoe krijg ik mijn geld terug na retournering?

Wanneer u een artikel retourneert in de winkel kunt u uw geld contant of per pin terug krijgen. Dit geldt ook voor het retourneren van een webshop bestelling in een winkel. Wanneer u een webshop bestelling terugstuurt naar het hoofdkantoor zal het bedrag worden teruggestort via dezelfde wijze als u uw betaling voldaan had. 

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als u een webshop bestelling in een van onze winkels retourneert dan krijgt u direct uw geld terug. Wanneer u een bestelling terugstuurt naar het hoofdkantoor wordt de terugbetaling verwerkt zodra het pakket arriveert. 

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Een webshop bestelling kan geruild worden. Op het retourformulier dient u aan te geven welk artikel u wel wilt ontvangen. Wees hierbij nauwkeurig en noteer het artikelnummer en de maat. U kan vervolgens uw bestelling in een van onze winkels afgeven of u kunt het retoursturen naar het hoofdkantoor. U krijgt dan zo spoedig mogelijk uw nieuwe bestelling toegestuurd. Hierbij worden geen dubbele verzendkosten gerekend omdat wij de verzendsticker kunnen hergebruiken. Hierdoor kunt u uw bestelling echter helaas niet volgen. 

Giftcard

Waar kan ik mijn giftcard inleveren?

U kunt onze giftcard in onze winkels inleveren. Helaas is het niet mogelijk deze te verzilveren op onze website. 

Wat is het saldo van mijn giftcard?

Het saldo van uw mijn giftcard kan door onze medewerkers in de winkels voor u worden opgezocht. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice zodat zij dit voor u kunnen nakijken. 

Garantie en reparatie

Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?

Wat vervelend om te horen dat uw artikel zich niet in de staat bevindt zoals het zou moeten zijn. U kunt dit artikel in een van onze winkels omruilen of u kunt contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u vervolgens een retoursticker toesturen zodat u het artikel kosteloos aan ons kunt retourneren. Per situatie wordt bekeken wat een passende oplossing betreft. 

Winkels

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden verschillen per filiaal. U kunt uitgebreide informatie hierover terugvinden op de volgende link.

Store locator

Betaalmethoden

Welke betaalmethoden accepteert Steppin’ Out?

U kunt bij Steppin' Out met verschillende betaalmethodes betalen. In onze winkels kunt u betalen met de volgende mogelijkheden:

-Contact

-Pin

-Mastercard

-Visa

-Steppin' Out giftcard

In onze webshop kunt u met de volgende mogelijkheden betalen:

-Debit card

-Mastercard

-Visa

-Steppin' Out kortingscode

Kan ik BTW terugvragen als ik buiten de EU woon?

U kunt uw betaalde btw bedrag retour ontvangen wanneer u in het buitenland woont. U dient dan uw kassabon of webshop factuur af te laten stempelen bij de douane. Dit dient als bewijs van uitvoer naar een niet Europees land. Eenmaal in eigen land gearriveerd dient deze bon opgestuurd te worden naar onderstaand adres. Vermeld hierbij het rekeningnummer waar het bedrag op mag worden teruggestort. Het btw bedrag zal dan overgemaakt worden naar uw rekening.

Steppin' Out
T.a.v. financiële administratie
Veemarktkade 8 J-1
5222 AE 's-Hertogenbosch
Nederland

Levering

Kan ik mijn order volgen?

Uw webshop bestelling wordt volgbaar met een track en trace code zodra het pakket in het magazijn is aangemeld om te verzenden. Deze code wordt dan automatisch naar u verzonden. Daarvoor is het helaas niet mogelijk om de status van uw pakket te volgen. 

Privacy

Wat doen jullie met mijn persoonlijk informatie?

Wij vinden uw persoonlijke informatie uiterst belangrijk. Om deze reden maken wij enkel gebruik van de informatie die voor ons noodzakelijk is en waar u toestemming voor gegeven heeft. Daarnaast zijn wij ons intern erg bewust van uw privacy en willen wij die naar ons beste vermogen waarborgen. Ook delen wij geen enkele informatie met derde partijen. Tenslotte werken wij volledig volgens de normen van de algemene verordening gegevensbescherming. 

Voorraad

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om te leveren binnen drie tot vijf werkdagen. De levertijd van een bestelling is echter afhankelijk van de locatie van het desbetreffende artikel. Zodra een artikel in ons magazijn voorradig is zal dit uiterlijk een dag na uw bestelling worden verzonden. Een artikel kan echter ook in een van onze filialen verkrijgbaar zijn. Wanneer dit het geval is zullen wij dit artikel via ons eigen transport naar ons magazijn vervoeren waarna wij de bestelling naar u verzenden. Wij bezoeken onze filialen twee keer per week om een zo snel mogelijke doorstroom van verzendingen te kunnen beloven. Het kan hierdoor echter eens voorkomen dat wij ons streven van uiterlijk vijf werkdagen niet bereiken. Onze excuses hiervoor.

Wilt u concreet weten op welke dag uw bestelling wordt verzonden? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Hoe kan ik met een giftcard betalen?

Onze giftcard is enkel in de winkels in te leveren. Het is hierbij niet noodzakelijk om het bedrag in een keer uit te geven. 

Een kortingscode voor onze webshop is enkel online te verzilveren.

Hoe kan ik een artikel vrijblijvend reserveren?

Een artikel is enkel vrijblijvend te reserveren via onze winkels. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met de desbetreffende winkel zodat zij dit voor u kunnen reserveren. Wanneer nodig wordt het dan uit een ander filiaal voor u besteld en wordt u gebeld zodra het artikel in de winkel arriveert.

Artikelen met korting kunnen we helaas niet reserveren.

Is een artikel op voorraad?

Wij hebben een voorraad voor de webshop en de winkels. Een artikel is daardoor voorradig zo lang deze op de website beschikbaar is.